• يکشنبه ٢٤ دی ١٤٠٢-١٢:١٤
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨٢٨٣
عباسی تذکر داد:5-208

شهرداری موضوع زمین‌خواری در اراضی مسعودیه را با سرعت دنبال کند

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: بحث کوه‌خواری و زمین‌خواری در اراضی حریم محله مسعودیه جدی است و زنگ خطری برای همکاران شهرداری است تا موضوع را با جدیت و سرعت بیشتری دنبال کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، عباسی، عضو شورای اسلامی شهر تهران، در دویست و هشتمین جلسه صحن شورا، با اشاره به بازدید خود از محله مسعودیه تهران، ضمن نقل درخواست های جدی مردم شریف این محله مبنی بر جلوگیری از زمین خواری متجاوزین در اراضی این محله، از دیگر تقاضای ساکنین برای احداث ورودی و خروجی برای رهایی از بن بست بزرگراه شهید شوشتری سخن گفت.
وی در ادامه افزود: این محله 85 هزار سکنه دارد و حل مشکلات آن توجه و عزم بیشتری می طلبد. 
عباسی از آقایان باقری و متولیان، پیگیری موضوعات مطروحه را، خواستار شد.
وی با اشاره به مشکلات ایجاد شده در این محله به جهت بازگشایی مجتمع تجاری، اظهار امیدواری کرد با اتخاذ تدابیر لازم، وضع متعادلی ایجاد شود، تا هم آن مجموعه تجاری بتواند خدمت کند و هم برای مردم این محله ایجاد مزاحمت نکند و آنها در آسایش باشند.
عباسی در ادامه تذکر خود، از خواسته دیگر مردم این محله مبنی بر توجه و سامان بخشی بر خط متروی این محدوده سخن گفت و نوید داد که با رسیدگی و حضور به موقع مدیریت شهری، این مشکلات پایان یابد.
عضو شورای شهر تهران، همچنین ضمن تقدیر و تشکر از کمیسیون حقوقی شورای شهر جهت برگزاری نخستین اجلاسیه احیای حقوق عامه و حقوق شهروندی، اظهار امیدواری کرد این نشست ها در راستای احقاق حقوق مردم، عزم مسئولین را برای حفاظت و دستیابی حداکثری به حقوق عمومی جزم کند. 
وی در پایان سخنان خود، در رابطه با تداوم تجاوز اسرائیل به مردم غزه، گفت: پیروزی نزدیک است و به زودی، روز خواری قابیل های تکثیرشده و شکست نامردان از خدا گسیخته فرا خواهد رسید.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: